freeday ride - βόλτα στα βόρεια.

Share on:

Η ζωή συνεχίζεται .όπως και η ποδηλασία. Ρεφάρω μετά από μια δύσκολη εβδομάδα.Το γνώριμο ραντεβού στο Θησείο, 21.30, έξω από τον σταθμό! Συμμετοχή κάτω από 100 ποδήλατα, γύρω στα 60-70 θα έλεγα εγώ. Καλό κλίμα καλή διάθεση και ωραίος καιρός (φύσαγε λίγο), με άλλα λόγια τέλεια! Αυτή τη φορά ήμουν πιο καλά εξοπλισμένος (θα ακολουθήσει επόμενο post) και είχα digital ταχύμετρο το οποίο υπολόγιζε και συνολικά χιλιόμετρα!

Η βόλτα μας ήταν στα βόρεια προάστια και ομολογώ ευχαριστήθηκα πετάλι! Απο θησείο φτάσαμε Ομόνοια, μετά Πατησίων all the way και κάποια στιγμή ανεβήκαμε παράλληλα με τις γραμμές του τραίνου. Φτάσαμε στο ΟΑΚΑ όπου ήταν πραγματικά εντυπωσιακό το βράδυ και δεκάδες ποδήλατα να ζωντανεύουν την εικόνα με φωτάκια!

Πρώτη μεγάλη στάση Μαρούσι, εκεί αποφασίσαμε με τα παιδιά κάνουμε ένα break και να πάρουμε τον δρόμο του γυρισμού. Η βόλτα συνέχισε μέχρι τις 4 για κάποιους που φτάσανε λίγο πιο μακρυά.

Κατηφορίσαμε στην Κηφισίας και πραγματικά το ευχαριστήθηκα αρκετά. Ένας τέτοιος δρόμος θέλει ταχύτητα και γρήγορο πετάλι. Δεν ένιωσα καμία στιγμή φόβο. Μαζί με τον Κώστα κάναμε ένα γρήγορο δίδυμο μπροστά και ξεφύγαμε λίγο - μιας και συμφωνήσαμε οτι θέλει γρηγοράδα. Αλλάξαμε πορεία και αφήσαμε την Κηφισίας όταν είδαμε οτι ο γρήγορος ρυθμός δεν ήταν αποδεκτός από όλους οπότε γυρισμό λίγο πιο ήρεμα από Γαλάτσι, Βεΐκου και τα πάντα όλα! Μιλάμε για πολύ πετάλι και αρκετά καλή διαδρομή, ανηφόρες κατηφόρες. Είδα το κοντέρ μου να γράφει 40-50 χλμ/ω, μια αρκετά μεγάλη ταχύτητα για τέτοιο ποδήλατο.

Ξανά κέντρο και τελικός προορισμός Χαϊδάρι! 46 χιλιόμετρα γράψαμε συνολικά, πήγαινε έλα, ξεκινήσαμε στις 9 και μαζευτήκαμε σπίτια μας 4-5 αν δεν κάνω λάθος! Ξεκίνησε κάπως μουδιασμένα η βόλτα αυτή αλλά αποδείχτηκε αρκετά δυνατή! Χάρηκα ιδιαίτερα που είδα σε αυτό το freeday κόσμο να προσπαθεί λίγο να τηρήσει τους κανόνες. Δηλαδή γρήγορο πετάλι σε μεγάλους δρόμους, δυο- δυο στη λωρίδα, με προσοχή δεξιά. σεβασμός σε μεγάλο βαθμό στην κίνηση και στα φανάρια! Κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα, μια ακόμα απόδειξη οτι οι ταχύτητες ποδηλάτου σε μια δύσκολη Αθήνα είναι όχι μόνο αρκετές αλλά υπέρ αρκετές για να καλύψεις αποστάσεις!

Η ποικιλία new comers συνεχίζει να μου κάνει εντύπωση. Σε αυτή τη βόλτα συνάντησα ένα ζευγάρι το οποίο είχε αφήσει τα 3 παιδιά σ τη γιαγιά για να βολτάρει και να κάνει urban biking στην βραδινή Αθήνα! Fucken respect - τους χάρηκα ιδιαίτερα! Τα σημάδια οτι το ποδήλατο σιγά σιγά κερδίζει πόντους στη συνείδηση πολλών και διαφορετικών ανθρώπων είναι υπαρκτά. Χαίρομαι που κατάφερα και εγώ να γίνω μέρος αυτής της ομάδας, να νιώσω τη συγκεκριμένη εμπειρία και για την ώρα μόνο θετικές εντυπώσεις έχω, μαζί με δεκάδες ώρες παραγωγικής ενασχόλησης τη στιγμή που θα μπορούσα να πίνω ένα ακόμα βαρετό ποτό ή κάτι αντίστοιχο!

Δοκιμάστε το, αλήθεια αξίζει ιδιαίτερα τώρα καλοκαίρι η εμπειρία είναι απίστευτη!