ποδηλατο-δραστηριότητες!

Share on:

Χθες, είπαμε να δούμε αν κουνιούντε οι βάρκες! Ξεκινήσαμε από Χαϊδάρι, κατεβήκαμε Αιγάλεω και πετάλι στο πετάλι Θηβών φτάσαμε Πειραιά στα καράβια! Τα είδαμε, με έπιασε και αυτή η μπόχα του λιμανιού (no offense είναι απο τη ναυτοσύνη χαχα) και ξανά πίσω. Πιάσαμε Πειραιώς αυτή φορά. Μεγάλη η Πειραιώς χαχα, μεγάλη και κουραστική μας προβλημάτισε λίγο - μάλλον τη φοβηθήκαμε επειδή είμαστε πρωτάρηδες. Α ναι είμαστε 2 εγώ και ο Ηλίας (bff).

Φτάσαμε Γκάζι, break για isotonic-ο και ξανά επιστροφή από Ιερά οδό. 2 γεμάτες ώρες. Αρκετά καλή άσκηση αν και την επόμενη φορά θα προμηθευτώ από φαρμακείο μάσκα για τα καυσαέρια.

Σήμερα μόνος, δεν ήθελα να κάνω μεγάλη πορεία οπότε έπρεπε να βρω κάτι αρκετά αθλητικό και κοντινό για να περάσει η ώρα αλλά και να μη βαρεθώ.Το είχα σκεφτεί απο χθές και ομολογώ αναρωτιόμουν αν μπορώ να τα καταφέρω. Όσοι έχετε ερθει απο τα μέρη μας Χαιδάρι και συγκεκριμένα έχετε ανέβει τον Λόφο (Προφ.Ηλίας) θα ξέρετε οτι είναι μια διαδρομή με έντονες ως πολύ έντονες ανηφόρες.

Ξεκινάω λοιπόν, τσουκου τσούκου μετά από 40 λεπτά ήμουν στην κορυφή!Εντάξει δύσκολη η ανάβαση, έκανα και διαλείμματα δευτερολέπτων σε μερικές ανηφόρες γιατί απλά δεν μπορούσα να το ανέβω με τη μια. Όμως με λίγο υπομονή και βαθιές ανάσες up to the top.

Μου αρέσει αυτό το μέρος, το έχω γράψει πολλές φορές. Όταν μου τη βαράει έρχομαι εδώ περπατώντας, κοιτάω την Αθήνα από ψηλά, ηρεμώ και κατεβαίνω.

Άριστη άσκηση με το ποδήλατο και σκέφτομαι να την καθιερώσω μια στο τόσο. Θα πρέπει να κρατήσω metrics για την επίδοση μου!

Η αίσθηση της τακτικής άσκησης ξανά στην καθημερινότητα μου είναι πραγματικά πολύ θετική! Ανυπομονώ σε λίγους μήνες όπου ευελπιστώ να συνδυάσω το ποδήλατο με το judo.

Μέχρι τότε πετάλι πετάλι!