Hola Amigos reporting from Spain

Share on:

Hola Amigoooo / seniorita

Θα κάνω ένα break απο τη συγκέντρωση και αναλυση σημειώσεων και θα δώσω παρόν στην προσφιλή μου ψυχανάλυση / hobby. Σας το είχα δηλώσει οτι όπου και να πάω θα είμαι connected και έτσι έγινε. Οκ υπάρχουν και επαγγελματικοί λόγοι! Λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες ετοιμαστείτε θα είναι μεγάλο το σημερινό (ρίχνω και μερικές ματιές στην παραλία που είναι βηματα απο το ξενοδοχείο και ξεκουράζομαι). Ας τα πάρουμε απο την αρχή!

Ξεκινήσαμε Δευτέρα απόγευμα με πτήση της IBERIA πρώτη φορά πέταγα με τη συγκεκριμένη εταιρία και μπορώ να πω οτι μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις ΠΑΡΟΛΗ την ταλαιπωρία που τελικά φάγαμε στη μουρη. Η IBERIA μπορεί να είναί καλή τελικά αλλά το team της στο Ελευθεριος Βενιζέλος είναι για τα μπάζα και συγκεκριμένα μια γκόμενα η οποία μας έδωσε λάθος πληροφορίες οσο αναφορά τις αποσκευες και καταλήξαμε στην Βαρκελώνη να φάμε 2 ώρες ψάχνοντας τις βαλίτσες μας ενω αυτές τελικά ταξίδεψαν αυτόματα στον τελικό μας προορισμό! Μετά απο προσπάθειες να νοικιάσουμε ταξι να βρουμε ξενοδοχείο να μιλησουμε με την τοπική SpanAir για την πτηση που χάσαμε (είχαμε και απεργια χθες απο τους πιλοτους της IBERIA ε ναι φυσικα ο γκαντεμο papo ταξιδευε να μην υπαρχει κάτι σε απεργία να του σπάσει τα νεύρα; Όπως και να έχει οι ισπανοί τύποι της Iberia πειρα το λάθος της ελληνίδας συναδέλφου στα χέρια τους μας έκλεισαν ξενοδοχείο στην Βαρκελώνη και το επόμενο πρωί πετάξαμε( με 1,5 ωρα καθυστηρηση για τι Alicante). Υπήρχε τόσο κουραση και ένταση όπου το βράδυ κατά τις 2 δεν πέρασε καν απο το μυαλό να κάνουμε βολτα στην Βαρκελώνη παρόλα αυτά πρέπει να ομολογήσω κάτι αλλά κάτσε σχετίζεται με την πτήση οπότε θα τα αναφέρω με τη σειρα.

Κάθεσαι στο αεροπλάνο και μοιράζουν εφημερίδες. Ε λέω ας πάρω να περάσει η ωρα. η πτήση διαρκεί 2,5 ώρες. Οπλίζουμε το Ipod με Puressence απογειώση άψογη .οι puressence να λένε I'm on fireeee και ανοίγουμε τυχαία την εφημερίδα .ε τι τύχη άρθρο για μια συντριβη AirBus σαν του δικου μας που τώρα τα έδινε ολα πάνω απο την Αθήνα, την προηγουμενη μέρα κάπου στην Ρωσία. Ωραίαααα το προσπερνάμε.

Λοιπόν, είχα δηλώσει οτι γενικά τα κέφια δεν είναι και στην καλύτερη κατασταση. Παρόλα αυτά Λοιπόν, ομολογώ οτι καθώς πλησιάζαμε τη βαρκελώνη και λίγο πριν την προγειωση μια δυο ματιές στο παράθυρο με έκαναν να χαμογελάσω πολύ όμορφη απο ψηλά η Βαρκελώνη μα πάααρα πολύ όμορφη! Ελπίζω να έχω την ευκαιρία να πάω και να τη δω καλύτερα και οχι με αγχος. Λοιπόν, μετά την περιπέτεια στην Βαρκελώνη επιέλους φτάνουμε σήμερα το πρωί στο Alicante. Απο ψηλά φαινεται αδιάφορο ειδικά οι περιοχές εκτός κέντρου λές που ήρθα σου θυμίζει λίγο παραλίες απο την Καβάλα απο την καλάμάτα χωρίς πλάκα το περιβάλλον και γενικά η αίσθηση δεν είναι πολύ διαφορετικά απο την Ελλαδα. Να πω πχ οτι στη μικρη βολτα στην Βαρκελώνη στην προφανως υποβαθμισμένη περιοχή γύρω απο το αεροδρόμιο παρατηρούσες τις πολύκατοικίες τους δρόμους κτλ και ήταν λες και βρισκόσουν στα Πατήσια ναι .χεχε.

Λοιπόν, φτάνουμε ξενοδοχείο ΑΝ ειμασταν τουρίστες θα ήταν μια καλή ευκαιρία για ξεκουραση και χαλάρωμα .αλλά δυστηχως δεν είμαστε και η Businnes is Businnes το laptop στην πλάτη και φυγαμε για τον πελάτη. Μην σας πρίζω ξέρετε πως είναι αυτά .meeting σημειώσεις προβληματισμοί λύσεις σε πιθανα προβλήματα προτάσεις ολα αμέσως μετά απο μια νυχτα 4 ωρων ύπνου και αγχους τι να κάνεις. Άσχετο κοιτάω έξω απο το παράθυρο και νομίζω οτι είμαι στα Λιμανάκια και στο Μικρολίμανο η εκεί κοντά.χχαχα

Να τι βλέπω αυτή τη στιγμή (Καλά η SP500 Θα πάρει φωτία μεγάλη υπόθεση η ψηφιακή μηχανή. Ορίστε ενα laptop μια συνδεση και έχεις live feedback in digital limbo που λέει και η beta blank.

Λοιπόν .τι λεγαμε .α ναι μετά τις πολύωρες συναντησεις και αφού το roaming της Cosmote αποφασησε οτι δεν ειμαστε αξιοι για να το χαρουμε επρεπε να δωσουμε ενα τελος στην τηλεφωνικη μας ανυπαρξια. Πρώτη βόλτα Λοιπόν στο κέντρο του Alicante και στο συγκεκριμενο ποστ βλεπετε φωτογραφίες απο το Day 1.

Οκ σιγουρα είναι κοντά σε αυτά που έχουμε δει ως Έλληνες αλλά είναι και διαφορετικά παράλληλα.Μου άρεσε η παραλια η μαρινα οχι της ζεας για τα κοτερα τα σοκακια της πολης ο συναδελφος ειπε οτι μοιαζει αρκετά με το Ναυπλοιο έχει και εναν βραχο .χεχε. Τελικά δεν είδα τόσους πολλους αγγλάρες αλλά μας ενημέρωσαν οτι ο χαμος δε γίνεται εδώ αλλά σε μια περιοχη δίπλα το Benidrome και στην Alchea (αν δεν κανω λάθος).

δε θα το φανταστεις αλλά φυσικα βρήκα και ελληνα και μάλιστα ελληνιδα τελικα είμαστε παντού χαχα. Εδ'ω φαντάσου στο αεροπλάνο συναντησα μια συμμαθητρια μου στα φροντιστηρια αγγλικων πριν απο 6 χρονια πηγαινε μήνα του μέλιτος τι λες τώρα!

Λοιπόν, αυτά για τώρα το καθηκον καλεί και η αυριανή μέρα είναι ακόμα πιο δύσκολη.Πω πω θέλω Mac laptop έχω ξενερωσει με το Acer για σπασιμο εχω παρει μαζί μου το mighty mouse χαχαχ νομιζουν όλοι με το που το βλεπουν οτι θα σκασει και κανενα macbook αλλά @@ .